Van Strategie naar Impact

VAN STRATEGIE NAAR IMPACT

De impact van een goede strategie

Wie is jouw ideale klant? Waar bevindt zich jouw doelgroep? Waar ligt jouw onderscheidend vermogen in de markt? Welk business model hanteer je? Kijkend naar de marktontwikkelingen, wat moet je anders doen om succesvol te blijven? Doe je jouw marketing en sales in-house? Werk je met partners samen? Hoe communiceer ik met mijn (ideale) klant? 

Zomaar een aantal vragen, die enorm belangrijk zijn om zo nu en dan te stellen en scherp te hebben. Wat best lastig is als je elke dag keihard aan het werk bent om de dagelijkse gang van zaken te managen. 

Vanuit mijn kennis en ervaring, voeg ik waarde toe door eigenaren, ondernemers, managers en teams hierin te ondersteunen. Door de juiste vragen te stellen. De strategie met elkaar scherp te stellen. En hier ook daadwerkelijk op door te pakken.

De kracht van leadgeneratie

Wanneer prospects (potentiële klanten) aangeven communicatie vanuit jouw bedrijf te willen ontvangen (via de e-mail nieuwsbrief, jouw app, telemarketing), ben je in staat om een relatie op te gaan bouwen. 

De kans dat deze relatie eindigt in een 'gelukkig huwelijk', is groter als je dit stap voor stap, slim en gedegen op- en uitbouwt.

Wij hebben ervaring in het succesvol bedenken, opzetten en optimaliseren van kwalitatieve lead- en shopper activatie campagnes, welke als eerste doel hebben om de contactgegevens van geïnteresseerde prospects te verzamelen. 

Denk aan het verzamelen of uitbreiden van de volgende kanalen:
  • E-mail nieuwsbrieven
  • Facebook / Instagram fans
  • Telemarketing adressen
  • Direct Mail (post) adressen
  • Database-verrijking

Case: Staatsloterij

De Nederlandse Loterij is op zoek naar een continue stroom aan kwalitatief hoogwaardige leads, welke via telemarketing opgevolgd kunnen worden.

Dit heeft geresulteerd in een unieke en zeer succesvolle samenwerking van diverse cross-mediale campagnes tussen Staatsloterij & diverse Sanoma/DPG titels, waaronder Veronica Magazine, NU.nl, Margriet en Libelle. 

_________________________________

"Onze samenwerking heb ik altijd als positief ervaren. Frank(lyConnect) denkt vanuit de mogelijkheden en kansen in plaats van uit de moeilijkheden en bedreigingen. Hierdoor zijn we gestart met nieuwe (lead)initiatieven die voor Staatsloterij mooie resultaten hebben opgeleverd."

Laurens Otterloo | Direct Sales Channelmanager @ Nederlandse Loterij (Staatsloterij)
Bekijk de case (slideshare) Lees meer op Marketingtribune
Share by: