Als zelfstandig ondernemer en verbinder zet ik mijn opgedane kennis, ervaring & netwerk in, om de klant centraal te stellen m.b.v. een persoonlijke benadering en de inzet van technologie en data.
In de afgelopen 17+ jaar help ik Retailers, Merken, Bureaus, Agencies en Martech organisaties aan:
- Strategische Partnerships
- Nieuwe (data-gedreven) business modellen en adaptatie van nieuwe technologieën
- Nieuwe klanten en/of een hogere klantwaarde
- Omnichannel (O+O) strategie en activatie
- Bouwen van nieuwe afdelingen & teams
------
Vanaf 2007 heb ik vanuit diverse sales- en management rollen geholpen om de no.1 Lead generatie agency in NL en DL op te bouwen. Bij Sanoma (nu: DPG Media) heb ik van 2012 t/m 2017 de kracht van media, data-gedreven werken ervaren en mogen bouwen aan multi-disciplinaire teams. Eindverantwoordelijk voor de realisatie van succesvolle cross mediale CPX en leadgeneratie campagnes (o.a. print, display, e-mail, events) en de opzet van vernieuwende performance business modellen.
Vanaf 2017 ben ik als zelfstandig ondernemer actief en richt ik mij op strategische business development vraagstukken:
- Omnichannel shopper strategie, activatie en inzichten
- Strategische en data-gedreven partnerships
- Commercieel (door)ontwikkelen van de organisatie, (sales)teams en talenten
------
Spreker op marketing events, zoals: Emerce, DeMeter, E-mail Summit
Een actief netwerk:
Retail | FMCG | Media | Martech | Ecomm | Payments | Media, Digital en Fullservice Agencies | Loyalty
Ik werk of heb gewerkt in opdracht van onderstaande organisaties:
AH | Coca-Cola | Consumind | Corendon | Datafuse | digitalAudience | DPG | E2Ma | EDM | Essent | Gamma | Giesbers Group | Gio Coffee | Google | Heineken | Hettestpanel | HelloFresh | Intersolve | ISMI | HEMA | Koffievoordeel | Kruidvat | Nationale Postcode Loterij | OK-app | OMG | PostNL | Scoupy | Staatsloterij | ViaLuxury | Whooz | Wijnvoordeel | Zeo